Agillic styrker fokuset på det norske markedet

Den danske programvareleverandøren for omnikanal markedsføring, Agillic, etablerer seg i Norge. Selskapet leverer allerede datadrevet innsikt til flere norske selskaper, for å skape, automatisere og sende personlig kommunikasjon. Med Amedia, Varner Gruppen og Egmont Norge på kundelisten, søker Agillic nå større innpass i det norske markedet.

-Norge er blant Agillics prioriterte internasjonale markeder. Et spennende og strategisk land med høy digital modenhet. Vi ser frem til å hjelpe flere norske bedrifter med å etablere varige, meningsfulle og lønnsomme relasjoner med sine kunder. Vår lokale tilstedeværelse i Norge vil føre oss nærmere våre kunder og samarbeidspartnere, og gi oss bedre fotfeste i det norske markedet, sier Emre Gürsoy, CEO i Agillic.

Med dette målet i tankene, ønsker Agillic Sturla Lang velkommen som dedikert salgsdirektør for det norske markedet. Lang kommer fra Siteimprove Norge, og bringer med seg mange års erfaring med å skape inntekter og optimalisere B2B-kundereiser. Lang kommer til å fokusere på direkte vekst, samt å styrke vårt partnerøkosystem. I Norge er Agillic allerede et kjent navn for mange, gjennom samarbeidet med Bas Kommunikasjon, Agillics største partner i Norge

COO i Bas Kommunikasjon, Are Solberg, legger til;

– Flere av våre største kunder innen detaljhandel, media og bredbåndskommunikasjon i Norge bruker Agillic med støtte fra oss i Bas. Som Agillics gullpartner i Norge forplikter vi oss til å levere mest mulig verdi fra Agillic-løsningen, og skape magiske kundeopplevelser. Vi er veldig glade for at Agillic nå styrker sin tilstedeværelse i Norge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.