Mona Jentoftsen

Mona Jentoftsen ny markeds- og kommunikasjonssjef i Rejlers

28. september, 2022

09:33

Ingen kommentar

Mona Jentoftsen er ansatt som markeds- og kommunikasjonssjef i rådgivningsselskapet Rejlers. Hun er i dag markedssjef og avdelingsleder for Kontroll i Rejlers-selskapet Omega Holtan.

Jentoftsen har jobbet i Omega Holtan i 12 år. Hennes nye rolle er et resultat av at Rejlers Norge i april kjøpte Omega Holtan.
– Vi er svært glade for at Mona har sagt ja til denne stillingen. Rejlers Norge vokser raskt og markeds- og kommunikasjonsarbeidet blir stadig viktigere for oss. Vi har betydelige vekstambisjoner i Norge, derfor er vi fokusert på kommunikasjon overfor potensielle medarbeidere og oppdragsgivere, sier administrerende direktør Petter Arnesen i Rejlers Norge.

Fortsetter også som markedssjef

Mona Jentoftsen har en bachelorgrad i markedsføring fra Handelshøyskolen BI og et år med arbeids- og organisasjonspsykologi fra Universitet i Bergen. Hun var driftssjef og markedssjef i Telia, før hun kom til Omega Holtan. Hun var før det markedssjef for Scanmar i åtte år. Hun vil fortsette i sine tidligere roller i Omega Holtan, i tillegg til markeds- og kommunikasjonssjef-stillingen.
– Arbeidet med å posisjonere og differensiere Rejlers fra de andre rådgivningsselskapene er en spennende oppgave. Vi er ledende innenfor elektrifisering, som er relevant både i et langsiktig bærekraftperspektiv og et mer kortsiktig strømsparingsperspektiv. Å få være med å forvalte og styrke en merkevare som har vært i markedet i 80 år er en glede, sier hun.

Sterk lokal forankring

Rejlers er en av de største rådgivingsaktørene i Norge innen elektro, automasjon, energi og klima. Mona Jentoftsen vil lede arbeide med selskapets kommunikasjon både nasjonalt og lokalt.
– Rejlers i Norge har en sterk lokal forankring. Vi har ti kontorer i Norge med rundt 200 medarbeidere. I tillegg har vi glede av å være en del av et betydelig nordisk rådgivningsmiljø med over 2 700 kollegaer. Kombinasjonen av det lokale og det internasjonale ser vi blir viktigere både for oppdragsgivere som trenger ulik kompetanse og for dem som vi ansetter, sier hun.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.