Abonnèr i dag!

Du får rett til å publisere egne saker i Lokalportalen (moderert), tilgang til “+” saker, vil etterhvert få tilgang til planlagt fordelsklubb, alt kun for 99,-/mnd.

Bil
CUPRA viser elektriske visjoner på vei mot 2025
CUPRA drar nå duken av sine planer for veien mot 2025. Blant annet viser utfordrermerket fra Barcelona...
Fem spørsmål og svar om feriepenger
Sommerferien nærmer seg og for mange erstattes lønnen i juni av feriepenger. Her er noen spørsmål om...
Geitmyra på Bakgårdsfestivalen i Tønsberg
Fredag 10. og lørdag 11. juni rigges det til Bakgårdsfestival – Det blir grønnsaker på grillen, fokus...
Så mye sparte FINN-brukere miljøet for i 2021
Second Hand Effect-rapporten: FINN-brukere bidro til potensielle klimagassutslipp tilsvarende produksjonen...
Bil
Dette er familie-elbilene som går lengst
Det var rekordmange familie-elbiler med i NAF og Motors elbiltest. De rommer mye og går stadig lengre....
Kortbruk i utlandet: Fem tips som gjør ferien litt billigere
Sommerferien står for dør, og når vi endelig kan reise uten for mange restriksjoner, kommer kortene til...
Advarer mot fortsatt høye strømpriser
Da NVE-direktør Kjetil Lund orienterte olje- og energiministeren om kraftprisene i november i fjor, advarte...
Bil
Slutt på stikkontakten for elbillading
Fra nå må du ha ladestasjon når du skal lade bilen hjemme. – Dette gjør elbilladingen sikrere og...
Flåttsjokk førte til nytt produkt
-Jeg ville ikke smøre dyrene mine eller familien min med et stoff som kan løse opp lakk, så jeg måtte...
Her sparer nordmenn
Energiprisene har steget markant den siste tiden; og 37 prosent av alle nordmenn er svært eller ekstremt...
Bil
Merkeverksteder dårligst på bruk av brukte bildeler
«Ikke-merkeverksteder» benytter over dobbelt så mye brukte bildeler i reparasjoner som merkeverksteder....
Mat
Torunn vil dele ut skolebrød til hele landet
På skolebrødets dag 17. juni vil daglig leder Torunn Nordbø i Opplysningskontoret for brød og korn dele...
Nå blir det strengere regler for bruk av elsparkesykler
– Med den eksplosive økningen i bruk av små elektriske kjøretøy vi har sett de siste tre årene, har vi...
Unngå å skylle maleverktøyet i vasken
Å male er en enkel og morsom måte å skape endringer på. Men hva gjør vi med malepensler og ruller når...
Bil
Dette frister flest til elbil-kjøp
Ett argument er klart på topp når nordmenn skal peke på fordeler ved å kjøpe elbil, viser ny undersøkelse....
Mat
Kokkens triks for saftig burger på grillen
Skal du ha en skikkelig saftig burger er det viktig at du bruker godt kjøtt med nok fett. Burgeren trenger...