Abonnèr i dag!
Du får rett til å publisere egne saker i Lokalportalen (moderert), tilgang til “+” saker, vil etterhvert få tilgang til planlagt fordelsklubb, alt kun for 99,-/mnd.
Fra april 2021 til april 2022 økte prisen på diesel med 41 prosent, og bensin med 34 prosent viser tall...
Skoleferien er lang, og barn på mellomtrinnet er hjemme alene deler av sommerferien. La barna lage lunsj...
CUPRA drar nå duken av sine planer for veien mot 2025. Blant annet viser utfordrermerket fra Barcelona...
Sommerferien nærmer seg og for mange erstattes lønnen i juni av feriepenger. Her er noen spørsmål om...
Fredag 10. og lørdag 11. juni rigges det til Bakgårdsfestival – Det blir grønnsaker på grillen, fokus...
Second Hand Effect-rapporten: FINN-brukere bidro til potensielle klimagassutslipp tilsvarende produksjonen...
Det var rekordmange familie-elbiler med i NAF og Motors elbiltest. De rommer mye og går stadig lengre....
Sommerferien står for dør, og når vi endelig kan reise uten for mange restriksjoner, kommer kortene til...
Da NVE-direktør Kjetil Lund orienterte olje- og energiministeren om kraftprisene i november i fjor, advarte...
-Jeg ville ikke smøre dyrene mine eller familien min med et stoff som kan løse opp lakk, så jeg måtte...
Energiprisene har steget markant den siste tiden; og 37 prosent av alle nordmenn er svært eller ekstremt...
«Ikke-merkeverksteder» benytter over dobbelt så mye brukte bildeler i reparasjoner som merkeverksteder....
På skolebrødets dag 17. juni vil daglig leder Torunn Nordbø i Opplysningskontoret for brød og korn dele...
– Med den eksplosive økningen i bruk av små elektriske kjøretøy vi har sett de siste tre årene, har vi...